Veelgestelde vragen
-
Over Petite Amélie
Over Petite Amélie Wat maakt Petite Amélie producten bijzonder? Hoe weet ik dat Petite Amélie een betrouwbaar bedrijf is? Zijn Petite Amélie producten veilig? Hoe weet ik wat andere klanten vinden van Petite Amélie? Wat zegt een Europese EN veiligheidsnorm nu precies? Uit welk materialen zijn jullie kindermeubels vervaardigd? Actievoorwaarden -
Garantie, levertijd en productschade
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Geeft Petite Amélie garantie op haar producten? Hoe maak ik aanspraak op garantie? | De garantieprocedure Hoe kan ik Petite Amélie bereiken voor vragen? Wat te doen indien een product beschadigd wordt geleverd? Welke voorbereidingen kan ik treffen voordat ik ga monteren? Mijn product is beschadigd tijdens het monteren, wat nu? -
Retourneren en herroepingsrecht
-
Bezorgen en afhalen
Worden meubels ook op de verdieping bezorgd? Kan ik mijn bestelling elders binnen de E.U. laten bezorgen? Kan ik mijn bestelling in landen buiten de EU laten bezorgen? Hoe worden bestellingen verpakt en afgeleverd? Kan ik een Petite Amélie product cadeau doen? Welke bezorgservice bezorgt bestellingen van Petite Amélie? Ik ben niet thuis tijdens de bezorging. Wat nu? Kan ik van te voren een tijd of dagdeel inplannen? Kan ik online aankopen zelf afhalen vanaf het magazijn? Hoe werkt de levering van grote pakketten? Hoe werkt de levering van standaard pakketten? -
Bestellen en betalen
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu? Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling? Kan ik achteraf betalen, na ontvangst van mijn bestelling? Is mijn online betaling aan Petite Amélie veilig? Zijn alle prijzen op de site inclusief BTW? Brengt Petite Amélie verzendkosten in rekening? Waarom worden verzendkosten in rekening gebracht? -
De concept store
-
Veiligheid en privacy